Nabídka práce-Office manager

Jaký bys měl/a být:

  • iniciativní, samostatný/á, aktivní (nečekáš, až ti někdo zadá práci)
  • komunikativní, ovládáš gramatiku
  • umíš stručně a výstižně popsat produkt, tak aby nadchl
  • zkušenost s online marketingem - základy (pojmy jako: klíčové slovo, B2B a související zboží, ti nejsou cizí)
  • teamový hráč - snažíš se podpořit ostatní kolegy
  • práce na počítači pro tebe není boj :)
  • pracujeme od 7 do 15 hodin, potom odpočíváme

 

O co se nám budeš starat?

Elektronická komunikace- Denně vyřídíš několik telefonátů a odpovíš na emaily a fb zprávy zákazníků. Musíme tě upozornit, že je nesmírně důležité, abys měl/a skvělý pravopis a výborně ovládal/a gramatiku českého jazyka. 

 

Evidence objednávek Příjem a moderace objednávek budou v tvé režii.

 

Správa eshopu Budeš u zrodu nových produktů- založíš je na eshopu, zařadíš do vhodné kategorie a vymyslíš jim originální popis. U stávajících produktů aktualizuješ ceny, přidáváš barevné varianty nebo upravuješ skladové zásoby.

 

Evidence účetních dokladů zadávání faktur přijatých a vydaných do systému, hlídání splatností dokladů

 

Padla ti nabídka do oka?

Pošli nám svůj životopis na email info@vylen.cz  a jako předmět emailu uveď„Office manager“.

Pozor, nejedná se o brigádu (ani o částečný úvazek), ale o práci na plný pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Místo výkonu: Žďár nad Sázavou.

Chceš s námi pracovat a něco nevíš, neznáš a chceš se to naučit ? Pomůžeme ti, učíme se všichni.

V případě zájmu se ti s velkou radostí ozveme a domluvíme se na osobním pohovoru.